1. Įsigytų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis ūkio ministro 2001m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.
2. 1 punkte numatyta teise Pirkėjas gali pasinaudoti per 14 dienų nuo prekių pristatymo jam dienos, informuodamas apie tai Pardavėją numatyta tvarka.
3. Norėdamas grąžinti / pakeisti prekę 1 punkte nurodytais atvejais, Pirkėjas turi užpildyti prekių grąžinimo/keitimo formą.
4. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiame straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
5. Prekių grąžinimas vykdomas per LP Express, DPD arba Omniva paštomatus.
6. Pirkėjas, išsiuntęs grąžinamą prekę, turi informuoti apie tai Pardavėją el.paštu [email protected], bei būtinai nurodyti išsiųstos siuntos registracijos numerį. Nenurodžius siuntos numerio, grąžinimo apdorojimas gali užtrukti ilgiau.
7. Pardavėjas įsipareigoja per 5 darbo dienas nuo grąžinamų prekių gavimo įsitikinti, kad grąžinama prekė atitinka visus grąžinimo kriterijus (t.y. nenustatyti sugadinimai, pažeidimai, nepakeistos detalės, prekė originalioje pakotėje ir t.t.) ir, jei prekė atitinka visus grąžinimo kriterijus, grąžinti pinigus į mokėtojo arba Pirkėjo nurodytą banko sąskaitą.
SVARBU! Pinigai grąžinami tik į mokėtojo sąskaitą.
8. Pirkėjo patirtos siuntimo išlaidos grąžinant prekę, bei pristatymo kaina, nėra padengiamos.
9. Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
9.1 prekės bei įpakavimo išvaizda iš esmės nepasikeitė;
9.2 prekė nebuvo naudojama ir (arba) sugadinta;
9.3 prekės komplektacija yra pilna;
9.4 nuo prekės nebuvo nuimtos originalios etiketės.